Decydowanie o właściwym podejściu do marketingu artykułów


Marketing artykułów jest jednym z najnowszych trendów marketingowych i okazał się bardzo opłacalny dla wielu rodzajów firm.

Są rzeczy, które możesz zrobić, a niektóre rzeczy, których powinieneś unikać, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki. Poniższa rada została napisana, aby pomóc Ci poznać następny ruch.Po uruchomieniu kampanii marketingowej artykułu, zacznij powoli. Poświęć dodatkową uwagę swoim pierwszym artykułom i ostrożnie wybieraj katalogi, do których je wysyłasz. Uważny start nauczy Cię podstaw, zachęci do budowania dobrych nawyków i ugruntuje swoją reputację jako godnego zaufania, wysokiej jakości autora artykułów.Wzbogać swój artykuł innymi linkami. Twój artykuł może zawierać mnóstwo informacji, ale jeśli znajdziesz pokrewne tematy, które mogą spodobać się Twojej grupie docelowej, dodaj do nich link! Czytelnicy uwielbiają, gdy mogą zaufać pisarzowi, który pomoże im znaleźć więcej informacji na dany temat, nawet jeśli nie został napisany przez samego autora.Uważaj na artykuły marketingowe “guru” i “ekspertów”. Fakt, który musisz wziąć pod uwagę, jest taki, że ci ludzie zarabiają pieniądze, ucząc ludzi o marketingu artykułów, a nie prowadząc własne programy marketingowe artykułów. To nie unieważnia wszystkiego, co mają do powiedzenia. Po prostu słuchaj ich rad z ostrożnością.Jednym ze sposobów na zwiększenie ekspozycji kampanii marketingowej artykułów jest zabezpieczenie występów jako gość bloger. To jest, gdy pytasz blogera w swojej dziedzinie, czy możesz opublikować artykuł na jego blogu. Aby tego spróbować, musisz mieć reputację eksperta i wiarygodności. Jeśli trafisz na gościnnego blogera, Twój artykuł zostanie ujawniony wielu nowym czytelnikom.Gdy Twój artykuł zostanie zaakceptowany i opublikowany w katalogu artykułów, pamiętaj, aby go odwiedzić i sprawdzić, czy wszystkie linki w artykule działają poprawnie. Decydowanie o właściwym podejściu do marketingu artykułów

Dobre linki są główną częścią każdej strategii marketingowej artykułu.

Uszkodzone linki będą karane przez wyszukiwarki, niszcząc lub nawet usuwając pozytywną wartość opublikowania linkowanego artykułu.Nie używaj w swoich artykułach długich, chaotycznych zdań i gęstych akapitów. Czytelnicy są wyłączani, gdy napotykają długie bloki tekstu. Podziel artykuł na krótkie, mocne akapity, nie dłuższe niż pięć linijek. Staraj się, aby Twoje zdania były krótkie i proste, aby Twoje artykuły były łatwe do naśladowania.Narzędzia do badania słów kluczowych są potężną pomocą w każdej kampanii marketingowej artykułów, ale nie należy ich kupować. Podczas gdy narzędzia i usługi do badania słów kluczowych są dostępne w sprzedaży – większość kosztuje ponad 100 dolarów – doświadczony autor artykułów nie musi wydawać pieniędzy. Darmowe narzędzia dostępne online (wiele z samych wyszukiwarek) są więcej niż wystarczające dla potrzeb autora artykułu.Najlepsze pisanie online wymaga bardzo swobodnego podejścia. Pomyśl o marketingu artykułów jako o pisaniu naprawdę interesujących i pouczających postów na blogu, a nie o tworzeniu technicznych artykułów wiki. Utrzymuj rzeczy przyjazne, zabawne i czyste, co zapewni, że nie będziesz mieć problemów z udanym dotarciem do odbiorców. Próba nadpisania czegoś poważnie zniechęci ludzi.Gdy dołączasz do witryny tylko po to, aby opublikować artykuł, zawsze poświęcaj dodatkowy czas, aby upewnić się, że nie jesteś spamerem. Pamiętaj, aby zawsze wypełnić profil, zawsze publikować zdjęcie i zawsze wracać i zamieszczać co najmniej dwa dodatkowe artykuły. Aktywny profil na stronie pozwoli Ci zyskać szersze grono odbiorców.Skorzystaj z przydatnych porad i informacji, które przeczytałeś w tym artykule, aby pomóc Ci opracować skuteczny plan marketingowy artykułu. Jeśli starannie zaplanujesz, zbierzesz korzyści z ciężkiej pracy i poświęcenia, które składają się na udaną kampanię marketingową artykułów.