Opanowanie technik e-mail marketingu dzięki tym prostym pomysłom


Marketing e-mailowy rozpoczął się niemal od momentu powstania Internetu.

Najnowsze programy i filtry antyspamowe mogą stanowić wyzwanie dla każdej kampanii e-mailowej, ale właściwe strategie mogą być wartościowe zarówno dla Ciebie, jak i dla Twojego klienta. Ten artykuł może pomóc Ci pomóc innym, a także pomóc Twojemu portfelowi.Staraj się nie nadużywać pilnych języków i zwrotów, takich jak „Pospiesz się!” lub „Kup natychmiast!” Nie dotyczy Nadmierne techniki sprzedaży, takie jak te, powodują, że stajesz się spamerem, potencjalnie tracąc klientów. Klienci są świadomi, że chcesz, aby kupili Twoje produkty, więc poświęć czas na nawiązanie z nimi silnej relacji. Pokaż im specjalne oferty lub świetne produkty, które posiadasz, ale zrób to w profesjonalny, pomocny sposób. Będą za to wdzięczni i mogą nawet coś od ciebie kupić.Im łatwiej jest zapisać się do biuletynu e-mail, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o adres, gdy będą gotowi do kasy.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Spróbuj zaangażować klienta, używając tematu e-maila. Twój e-mail musi przyciągnąć uwagę czytelnika w chwili, gdy wyląduje w jego skrzynce odbiorczej, w przeciwnym razie może trafić do kosza. Jeśli masz słaby lub nieciekawy temat, dokładnie tak się stanie. Spróbuj więc urozmaicić swój temat z odrobiną kreatywności.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci. Opanowanie technik e-mail marketingu dzięki tym prostym pomysłom

Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile.

Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Używaj kolorów i czcionek, które odzwierciedlają Twoją firmę i są łatwe do wyświetlenia. Nawet jeśli treść jest interesująca, trudne do odczytania czcionki i ostre kolory mogą spowodować, że niektórzy klienci odrzucą wiadomość e-mail, a być może również w przyszłości. Używaj tego samego schematu kolorów i czcionek we wszystkich swoich e-mailach.Zaoferuj odwiedzającym bezpłatny kurs szkoleniowy prowadzony za pośrednictwem poczty elektronicznej. Musisz opracować określoną liczbę odpowiedzi automatycznych, dzieląc lekcję na sekcje. Cztery do sześciu sekcji powinno być odpowiednią ilością. Upewnij się, że treść jest zarówno pouczająca, jak i niepowtarzalna. Zaplanuj wysyłanie sekcji pojedynczo co 24 godziny. Może to zapewnić wiele korzyści, takich jak ulepszanie witryny, zdobywanie zaufania klientów, rozwijanie autorytetu i budowanie bazy e-mailowej.Diamenty mogą być na zawsze, ale pozwolenie nie. Nawet po uzyskaniu pozwolenia subskrybenta odnów je jakoś po około dziewięciu miesiącach, ponieważ jest to typowa data wygaśnięcia udzielonych uprawnień. Nie tylko potencjalni klienci poczują się szanowani przez twoje grzeczne zachowanie, ale szybko zidentyfikujesz, kto naprawdę jest zainteresowany twoim materiałem.Eksperci od marketingu e-mailowego mogą tworzyć wiadomości, które spełniają cele marketingowe, nie sprawiając wrażenia marketingowego. Jeśli sprawisz, że Twoje e-maile będą interesujące i pouczające, czytelnik może oczekiwać, że zobaczy je w swojej skrzynce odbiorczej. Nie tylko poprawia to Twoją markę, ale może pomóc w rozwoju całej firmy. Ta metoda marketingowa przekłada się na lojalnych klientów, którzy chętnie wydają pieniądze na to, co masz do zaoferowania. Skorzystaj z tego artykułu, aby ulepszyć swoją kampanię e-mail marketingową, osiągnąć zyski i poprawić rozpoznawalność marki dla Twojej firmy.