Drugie życie turbosprężarki


Firmy dysponujące pełnym zapleczem regeneracyjnym, korzystając z najnowszych technologii i procesów, mogą zaoferować bardzo opłacalne rozwiązania w zakresie napraw komponentów turbosprężarek.

Turbosprężarki są delikatne i bez odpowiedniej pielęgnacji i serwisowania mogą i często się psują. Gdy zauważysz problem z turbosprężarką, od nadmiernego dymu lub utraty mocy, ważne jest, aby zająć się tym jak najszybciej, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo dalszych uszkodzeń. Zastanawiasz się, jaka jest zaleta naprawy turbosprężarki w porównaniu z zakupem nowej? W dłuższej perspektywie jest to bardziej opłacalne podejście.

Turbosprężarka zostanie poddana pełnemu badaniu, aby wszelkie problemy można było rozwiązać, a Ty masz pewność, że jest w pełni sprawna. Stosując prawidłową technikę, większość uszkodzeń można często uratować.

Firmy serwisowe mają doświadczenie w zakresie napraw ogólnych, uszkodzeń łopatek, uszkodzeń labiryntu i napraw kół kompresora. W większości przypadków możliwe jest przywrócenie turbosprężarki do pierwotnego stanu.

Na początek turbosprężarki są zdejmowane, wszystkie części są czyszczone, sprawdzane i mierzone, aby sprawdzić, czy spełniają wytyczne producenta. Uszkodzone części są sprawdzane w celu ustalenia, czy naprawa turbosprężarki jest wykonalna. Jednym z najczęstszych problemów jest zepsuty wał turbosprężarki, często z powodu zanieczyszczenia olejem, które prowadzi do tarcia. Bez wystarczającego smarowania oleju wał turbosprężarki nie będzie działał prawidłowo i szybko doprowadzi do awarii. Wczesnym objawem jest odbarwienie cieplne. Aby początkowo zapobiec zanieczyszczeniu, należy zapewnić regularne serwisowanie i smarowanie olejem odpowiedniej klasy. Bez względu na to, czy jest to uszkodzenie czopu łożyska, uszkodzenie rowka pierścienia uszczelniającego, czy zużycie powierzchniowe, zastosowana regeneracja turbo zapewni powrót do pierwotnego standardu. Aby zapobiec ogólnemu uszkodzeniu w wyniku uderzenia, upewnij się, że filtr powietrza skutecznie zbiera brud, aby zatrzymać przepływ do turbosprężarki.