Jak ułatwić sobie zarządzanie wielokanałową sprzedażą internetową?


W oczach przeciętnego konsumenta perspektywa robienia zakupów w sieci wydaje się coraz bardziej atrakcyjna. W ciągu kilku ostatnich lat czynnik nieufności, który powstrzymywał wiele osób przed zamawianiem produktów z Internetu, znacznie osłabł, a wielu sprzedawców przeniosło swoją działalność na grunt cyfrowy, właśnie z uwagi na zwiększone zainteresowanie taką formą handlu.

Trend ten nadal się nasila, dlatego, jeśli się jeszcze tego nie zrobiło, warto rozważyć rozszerzenie swojego sklepu również o sprzedaż w sieci.

Zarządzanie sprzedażą internetową – jak poradzić sobie z obsługą sklepu?

Prowadząc własny biznes, należy liczyć się z wieloma obowiązkami. Zarządzanie sprzedażą internetową wiąże się z dość dużym nakładem formalności, nie wspominając już o dbanie o atrakcyjny wygląd ofert, udzielanie odpowiedzi na pytania klientów, obsługę wysyłek i innych aspektów dokonywanych transakcji. Wraz z rozwojem działalności, pracy z pewnością przybędzie, a bez odpowiednich narzędzi, prowadzenie sklepu może stać się przytłaczające.

Nie trzeba się jednak obawiać, gdyż wyspecjalizowane systemy, takie jak ErpBox, są w stanie znacznie ułatwić zarządzanie sprzedażą internetową, w kompleksowy sposób odpowiadając na związane z nimi potrzeby. Jest to nowoczesne narzędzie, nastawione na łatwą obsługę sklepu, a także zautomatyzowanie wielu kluczowych procesów, jak na przykład aktualizacja stanów magazynowych. Korzyści płynące z takiego rozwiązania są oczywiste – bardzo odciąża to samego właściciela sklepu, oszczędzając jego czas, energię oraz pieniądze, a także pozwala uniknąć konieczności rozszerzania kadry pracowników.

Najprzydatniejsze moduły ErpBox – poznaj ich możliwości!

Użytkownik platformy ErpBox ma możliwość wykupienia konkretnych modułów, aby lepiej przystosować działanie tego systemu do własnych potrzeb. Odpowiednio skomponowane, moduły te stanowią kompleksowe wsparcie dla sklepów internetowych. Korzystając z ErpBox, można wyręczyć się w następujących czynnościach:

  • umawianie kurierów w celu realizacji wysyłek,
  • wystawianie ofert sprzedażowych, wliczając w to aukcji internetowe,
  • automatyczne aktualizowanie danych, w tym z różnych kanałów sprzedażowych,
  • wysyłanie potwierdzeń do klientów,
  • obsługę kluczowych operacji handlowych.

Rozwiązania te mogą wydać się szczególnie atrakcyjne dla mikroprzedsiębiorców, którzy nie chcą zatrudniać dużej ilości osób, co wiązałoby się ze znacznie większym kosztem prowadzenia działalności. Warto jednak podkreślić, że ErpBox to dobry wybór dla każdego sklepu, który chce usprawnić zarządzanie sprzedażą internetową – o czym można więcej przeczytać zaglądając na stronę: https://www.erpbox.pl/zarzadzanie-sprzedazowa-internetowa-erpbox-wie-jak-to-sie-robi/.

Decydując się na usprawnienie działania swojej firmy poprzez ErpBox, otwiera się na duże rynki konsumenckie, jak Allegro, eBay czy Amazon. Zapewniane przez tę platformę integracje umożliwią kompleksową obsługę sprzedaży na wielu platformach. Rzecz jasna, jest to zaledwie część funkcji ErpBox – aby przekonać się o pełnym zakresie jego możliwości, warto skorzystać z darmowego okresu próbnego, trwającego aż 21 dni, lub skontaktować się z obsługą klienta.