Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem dobrze znanej firmy, czy dopiero rozważasz jej otwarcie, możesz zwiększyć ilość zarabianych pieniędzy, jeśli nauczysz się skutecznie wykorzystywać techniki marketingu w mediach społecznościowych.
Ten artykuł zawiera szereg wskazówek, które pomogą Ci w drodze. Nie bierz tych, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.Zanim opracujesz konkretną strategię marketingową w mediach społecznościowych, zastanów się, z którego serwisu społecznościowego chcesz korzystać. Każdy serwis społecznościowy działa inaczej, dlatego ważne jest, aby Twoja strategia działała z wybraną przez Ciebie witryną. Na przykład na Facebooku możesz utworzyć ankietę, w przeciwieństwie do większości witryn.Aby zwiększyć zainteresowanie klientów Twoimi stronami w mediach społecznościowych, miej ekskluzywne oferty, które mogą uzyskać tylko poprzez śledzenie Ciebie. Osoby, które otrzymają ekskluzywne oferty na Facebooku lub innych portalach społecznościowych, zwrócą większą uwagę na Twoją kampanię marketingową w mediach społecznościowych, a także udostępnią Twoje witryny innym.Ułatw odwiedzającym Twoją witrynę obserwowanie Cię w serwisach społecznościowych. Większość użytkowników serwisów społecznościowych ma do nich dostęp każdego dnia, więc jeśli możesz dać im łatwy dostęp do swoich ulubionych witryn, zobaczą natychmiast za każdym razem, gdy opublikujesz post.Regularnie publikuj nowe treści. Jeśli nie zaktualizujesz swojego statusu przynajmniej raz w tygodniu, Twoi obserwatorzy zapomną, że istniejesz. Być może możesz opublikować nowe treści tego samego dnia lub o tej samej godzinie, aby Twoi obserwatorzy mieli na co czekać i pomyśleli o zalogowaniu się, aby zobaczyć, co opublikowałeś.Dodaj przyciski do swoich profili w mediach społecznościowych wszędzie, a także kanał RSS z aktualizacjami, jeśli chcesz. Upewnij się, że te przyciski znajdują się na Twoim blogu, wiadomości e-mail, stronie internetowej i pod Twoim podpisem, gdy chcesz zostawić komentarz. Możesz także połączyć ze sobą wszystkie profile społecznościowe i poprosić ludzi, aby dołączyli do Ciebie w wielu witrynach.Miej zakładkę ujawniania na swojej stronie na Facebooku: tylko Twoi znajomi lub obserwujący będą mogli ją zobaczyć.
Zachęć ludzi do „polubienia” Twojej strony, aby mieć dostęp do tej wyjątkowej zawartości.
Możesz na przykład ujawnić unikalny kod kuponu użytkownikom Facebooka, którzy „polubili” Twoją stronę.Jeśli jesteś użytkownikiem Twittera, ważne jest, aby skorzystać z opcji, takich jak automatyczne twitterowanie nowych postów na blogu, aby stale aktualizować swoich obserwatorów. Możesz także zamieszczać linki do wysokiej jakości postów na blogach innych blogerów, które pasują do tematu Twojego kanału. Ci blogerzy będą zadowoleni z ekspozycji, a Twoi czytelnicy docenią nowe treści.Zanim zaczniesz korzystać z mediów społecznościowych, dowiedz się, jakie masz opcje na tych stronach. Każda witryna społecznościowa jest inna; rozumiejąc różnice, możesz dostosować swoje podejście. Może się okazać, że jedna witryna dociera do większej liczby osób i zdecydujesz się poświęcić większość czasu na skupienie się na tej witrynie.Przed rozpoczęciem kampanii marketingowej w mediach społecznościowych warto rozważyć zakup przewodników, które poprowadzą Cię we właściwym kierunku. Poradnik zawiera informacje o wiodących serwisach społecznościowych. Da Ci wszystko, co musisz wiedzieć, od podstaw konfiguracji strony po strategie zwiększania ruchu.Możesz połączyć swoją stronę LinkedIn z wpisami na blogu za pośrednictwem aplikacji do obsługi bloga. Możesz użyć tej funkcji, aby opublikować nowy artykuł, aby pojawił się on na zaktualizowanym LinkedIn. Oprócz oszczędności czasu, dzięki temu będziesz znany zarówno znajomym LinkedIn, jak i blogującym.Wszystkie te sugestie mają na celu zwiększenie liczby potencjalnych klientów każdej firmy. Marketing w mediach społecznościowych jest niezwykle skutecznym narzędziem, jeśli jest właściwie stosowany. Wykorzystaj te, które są najbardziej odpowiednie, a zauważysz gwałtowny wzrost liczby osób, które masz w swojej bazie klientów.