Jak sprawić, by e-mail marketing działał w Twojej firmie


Czy masz firmę internetową, której przydałby się wzrost? Jednym z łatwych rozwiązań jest strategia biznesowa zwana e-mail marketingiem.

Marketing za pośrednictwem ukierunkowanych wiadomości e-mail do potencjalnych klientów to świetny sposób na uzyskanie dodatkowej widoczności dla Twojej firmy. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak możesz zacząć już dziś!Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe trafiały do ​​właściwych skrzynek odbiorczych, skieruj je na każdego, do kogo wysyłasz. Jeśli masz już podstawową grupę fanów lub obserwujących, oferuj zniżki lub promocje tym, którzy mają znajomych, aby się pojawili. Każdy, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami, prawdopodobnie znał inne osoby o podobnych zainteresowaniach, co oznacza, że ​​możesz organicznie powiększać swoją listę dzięki istniejącym relacjom społecznym.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Jak sprawić, by e-mail marketing działał w Twojej firmie

Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się.

Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Pamiętaj, że ostatecznym celem Twoich kampanii e-mail marketingowych jest sprzedaż Twoich produktów lub usług. Każdy wysłany e-mail powinien zachęcić czytelników do zakupu produktu lub usługi. Możesz to zrobić, pisząc wiadomość e-mail zawierającą informacje o nowym produkcie, wyjaśniające nieoczekiwane zalety starego produktu lub promującą specjalną nową promocję.Zawsze umieszczaj link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach, najlepiej w widocznym miejscu. Upewnij się, że ten link do anulowania subskrypcji jest wyraźnie widoczny i nie jest gdzieś ukryty w tekście. Chcesz, aby każdy z Twoich użytkowników czuł, że wszystko jest jego wyborem i nie zmuszasz go do niczego.Aby Twoje e-maile wyglądały jak najbardziej profesjonalnie, zainwestuj trochę w ich projekt. Używaj spójnego układu, schematu kolorów i logo we wszystkich swoich wiadomościach. Daje to Twoim subskrybentom wrażenie, że słyszą z wiarygodnego, autorytatywnego źródła. W ten sposób zwrócą większą uwagę i dodadzą Twoim treściom większej wiarygodności.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Gdy ktoś zapisze się na Twoją listę e-mail marketingową, potwierdź, że tak naprawdę zamierzał to zrobić. Wdrożenie tej strategii double opt-in znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo, że Twój dostawca poczty e-mail będzie otrzymywał skargi dotyczące spamu. Ponadto będziesz mieć pewność, że osoby otrzymujące Twoje e-maile są rzeczywiście zainteresowane tym, co im wysyłasz.Jak widać, e-mail marketing to coś, z czego każdy właściciel firmy może korzystać z doskonałym skutkiem dla swojej firmy. Zastosowanie wskazówek zawartych w tym artykule w swojej strategii marketingowej od razu przyniesie wiele wspaniałych ulepszeń w Twojej firmie! Wypróbuj teraz i przekonaj się, jak wiele może zmienić e-mail marketing.